Akce

Zde Vás informujeme o nadcházejících akcích a událostech:

Také si lámete hlavu, jak zvládnete léto v plné síle? Jestli udržíte svůj režim pod kontrolou? Chcete si udržet kondici, formu, ale nemáte k sobě parťáka? A co když budete parťákem sami sobě. Udělejte si plán, co za prázdniny chcete dokázat, kolik km chcete najet na kole, uběhnout, ujít, kam se chcete podívat, jaké kopce chcete zdolat, zkrátka si sedněte a plánujte. Máme před sebou 2 nádherné měsíce, tak si je pojďme užít. Zjistila jsem, že mým klientům přes léto pomáhá tabulka, kam si zapisují své pokroky, tak třeba pomůže i někomu z vás.A  jak na ní?
Nejdříve vyplnit podle svých plánů, co chcete za ty 2 měsíce zvládnout, na co se chcete zaměřit, pak už jen vytisknout a nalepit tam, kde tabulku budete vidět nejvíce - já volím lednici :) 

1) JÍDLO- každý to máme nastavený jinak, někdo jí 3x denně, někdo 5x denně - vytvořte si svůj režim a ten celé 2 měsíce dodržujte. mezi jídly se nejí! Jídlem může být i zmrzlina či zákusek, není třeba být v létě bez těchto dobrot

2) VODA - dodržujte pitný režim, budeme se více hýbat, více potit, bude větší teplo, voda je velmi důležitá pro udržení naší váhy a k pravidelné detoxikaci těla

3) POHYB- tuto kolonku si vymazlete podle sebe, můžete si psát kroky, zdolané kilometry na kole či tůrách, posilovnu, cvičení či jakýkoliv pravidelný intenzivní pohyb delší než 30 minut denně (gaučink není pohyb 😂), celodenní práce na zahradě se do intenzivního pohybu počítá, ovšem není to lehárko na lehátku 

4) ALKOHOL- Čeká nás grilovací období, párty, posezeníčka s přáteli na teráskách- vody někdy vypijeme jen málo, zato vinných stříčků nebo piva vypijeme často větší množství, než je zdrávo. Alkohol má vysoké % cukru, navíc zabraňuje hubnutí a působí spíše naopak. Zkuste tento přísun nadbytečné energie snížit na minimum.- nepít alkohol je normální 

5) KÁVA- není to nutné políčko, ale já moc dobře vím, že většina z vás si ke kávě něco dobré dá. A víte, že cukr vyvolává chuť na další cukr? proto neskončíme jen u jedné sušenky, ale sníme toho více. Někteří z vás dokonce kávou zahání hlad, a to je špatně. Zkuste omezit kávu na minimum, dávejte si jí příležitostně třeba při setkání s přáteli či rodinou. Neberte kávu jako zvyk ... přijdu do práce a automaticky zapínám kávovar, abych měla energii. Věřte, že zelený čaj vám energie dodá více a rozhodně má lepší vliv na vaše zdraví.


Do tabulky si připište, co je vám libo. Zaškrtávejte si, co se vám povedlo. Sami budete mít se sebe radost, jak jste každý den zvládli :) Za nepovedené se netrestejte, nekárejte, je to přeci jen tabulka a né domácí úkol, který bude oznámkován. Je to jen pro vás :)
Tabulku si můžete ve větším rozlišení stáhnout zde


Další AKCE ......